AHHHHH

Fan vad lång tid det tar att skriva loggbok, jag vet inte hur jag ska börja skriva min projektrapport - någon som vet hur jag ska gå tillväga? Det tar massor av tid och jag behöver verkligen hjälp av min lärare, får verklige n hoppas att vi kan sitta ner och skriva ner lite imorgon så jag kan komma igång. Det ska vara inlämnat på FREDAG så jag känner en aning ångest... AHHH panik och ångest och allt skit på en gång.

Det är skitsvårt, jag ångrar att jag inte började tidigare :(. Ska försöka skriva min berättelse i svenskan så jag kan lämna in den imorgon i alla fall.

Snart ska jag sola lite, måste bli lite brun. Ska iväg på bowling ikväll med M och J, hoppas det blir roligt. Skulle dricka lite hos J innan sen få skjuts dit. Kanske drar ut med C och company senare får se vad som kvällen har att bjuda på. har inga pengar, är urfattig så M erbjöd sig att bjuda på bowlingen - Skitsnällt tyckte jag :) Blir kanske fullare ikväll. M skulle inte ut så får nog ta bussen in til stan senare om jag nog vill ut.

HAHA igår kunde man verkligen tro att det var byggfest på class, alla var fan ute igår. Helt sjukt att alla lyckas gå till samma ställe samma kväll. Roligt var det ialla fall, speciellt var det roligt att se O ute som ALDRIG går ut i vanliga fall då han inte gillar det eller något. Det blev dock en tidigt hemgång då jag fick skjuts av en snäll vän.

Hoppas det blir mat snaaaaaaart, är hungrig som en varg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0