Dagen efter...

... och jag mår prima, blev väckt och upphasad av mamma som sa att vi skulle åka och glo på en balklänning. Så sagt och gjort så gjorde vi det och nu är jag en balklänning rikare. En skitsnygg svart klänning med halterneck och väldigt uppushande urringning;) Tror inte killarna kommer klaga haha.

Fick inte till det igår, kunde ha fått men när det väl kom till kritan insåg jag att jag inte ville göra det med första bästa utan får ta det som det kommer. Jag får väl gå runt och vara desperat ett tag till, till tobbes stora förtret.

Var väldigt kall mot Mr.M när jag träffade honom igår, låtsades at ha väldigt mycket att göra för att slippa träffa honom. Orkar inte med kärlekstrams nu. Varför kan inte de killar som jag gillar bli kära i mig istället för dem som jag inte är intresserad av? Ilandsproblem på hög nivå.

Ska göra den här dagen väldigt produktiv, ska skriva ner mitt arbete i min loggbok från den senaste veckan. Ska börja skriva på min slurapport och skriva min berättelse i svenskan. Ska käka snitzel ikväll, mumma. Kanske ska träffa någon söt pojke med? Både S och I är upptagna och jag känner att jag bara vill mysa med någon idag... får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag återgå till med coladrickande och lyssnande på disneylåtar på spotify haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0