Finally

Nu är jag vaken efter att ha sovit på soffan i ungefär 4 timmar, var helt slut när jag kom hem. Orkade inte nes hålla ögonen öppna till biggest loser och då är jag verkligen helt slut. Var som sagt och bowlade igår, var verkligen skit kul och vi alla var rätt fulla och glada. Träffade ett gammalt strul på bowlingen så när jag sa att jag skulle in till stan så kunde de köra mig tydligen. Mina andra vänner åkte och jag skulle egentligen ha tagit bussen, sket i det och gick tillbaka till bowlingen. Hånglade lite med strulet, eller rätt mycket egentligen... Han tyckte vi skulle ha sex på toan - det tyckte inte jag. De har spelat klart så vi drar därifrån, han vill ha med mig hem jag vägrar och säger jag ska in till stan. Vi sitter i baksätet och plötsligt säger han STANNA, STANNA för fan. Vi hinner inte riktigt stann fören han spyr halvt ut genom dörren på han som körde. Fan vad räligt - och han tyckte fortfarande att jag skulle med honom hem. NO WAY!

Ko m in  till stan, blev avsläppt vid busshålssplatsen vid biljard. Trodde C och Company skulle vara där. Nej för de hade inte hunnit komma in till stan ännu. Drar bort till hässle, står och snackar med exet som jobbade igår. C och Company kommer, blev jätteglad. Träffade på en trevlig tös vid namn Tove, stod och snackade med henne rätt länge. Hon är vän med alla mina nära barndomskompisar som jag inte kan umgås med riktigt längre, då min "bästa" killkompis inte får lov att vara vän med mig för sin tjej. LAME tycker jag! LAME tyckte Tove!

Behövde fortfarande fixa nån att sova hos, skickar till J som nu har kommit hem om han ville ha sällskap. Det ville han, drar bort och käkar på BK sen bussen hem till vä. In  i lägenheten och igång med sexet haha ;) Sjukt bra måste jag säga. BÄSTA på riktigt länge. 2 ggr blev det med hehe. Undrar om S fick till det igår? Vaknade skit tidigt i morse, hungrig som ett djur. Han var skittrött och pallade inte gå upp. Lägger mig och glor på Tv, sne kommer han ut och då bir jag hämtad. Inser när jag tar på mina byxor att hans jävla katter hade pissat ner mina byxor. Jag vågade inte säga något eller orkade helt enkelt inte, så jag satt i bilen i nerpissade byxor, bakisandedräkt och sugmärken på halsen (inte efter J, utan efter strulet) Mamma undrade ju vad jag varit med om haha ;)

Har hostat helt dagen, tror jag håller på att bli sjuk :( Attans med, jag som vill träna. Sen har jag bara sovit bort resten av dagen. Snsrat ska jag käka lasagne, gott i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0