Fjortisryck

Igår var jag hemma hos S och snackade skit om allt möjligt, precis som vi brukar göra. Det var ett tag sen både hon och jag hade det lite roligt med nån kille så vi var lite allmänt uppskruvade.

Jag har då träffat en Mr.M och S en Mr. T, rätt roliga killar men jag är inte intresserad men S var tydligen av sin, men sen var han inget rolig längre så det sket sig. Iallfall så snackade jag med Mr.M i telefonen igår och han frågade om de två skulle komma hem till oss så vi kunde ses, fine sa jag men han skulle ringa upp efter att ha snackat emd Mr.T. Han ringer upp och säger att Mr.T inte är hemma utan att han följt med en kompis som skulle bli avsugen i nån bil i vanneberga, vem fan åker till vanneberga för något sånt tänker vi. OCh vem följer med sin kompis dit ? Ska han stå och glo på då eller?

Vi tyckte detta var skit roligt, så jag sket i att träffa M och så började jag att sms:a T istället. (Han har inte mitt nummer) Jag börjar fråga om han tycker att avsugningen är skön, och han blir förbannad och frågar vem fan är det? jag fortsätter och skriver - kolla bakom dig. Han skriver - skitroligt trä kuk. Jag fortsätter och skriver ja det är det lillle T, tycker du inte? Han blir antagligen skiträdd då de är mitt ute i skogen så hans kompis ringer upp mig från skyddat nummer, jag svarar inte. Han ringer igen och jag svarar men säger inte vem det är och lägger på. Jag och S skrattade oss igenom hela kvällen och till slut så får jag snacka med T och han fattar att det är jag och blir skitförbannad och skäller ut mig. Fy fan vad det var roligt, vi skrattade så vi höll på att dö. Sen hade vi en fortsatt sjuk kväll och satt och glodde på existenz och sen ringde E och ville röka så jag drog ut och rökte sen drog jag hem och nana kudden;)

Sjukt roligt att få fjortisryck ibland hahaha!

Kommentarer
Postat av: S

<3 Bästa fjortisarna ever

2010-02-11 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0