Fredag

Today I:s coming HHHOOOOOOME and it makes me happy ;) Hoppas det blir party ikväll för är jäkligt sugen på lite vin, kanske skulle bli tacobuffé någonstans eller hur det nu blir? Jag har ingen aning , får se vad dagen har att erbjuda.

Ska till banken vid halv 2 och fixa några saker, måste fixa drickat tills ikväll och så kanske man borde hitta sig en all hjärtans dag-dejt? Eller så bojkottar jag och skiter i det.

På tal om det jag skrev igår. Mr.M hörde av sig - jag blev chockad och överraskad, han frågade om jag inte ville se honom mer- jag kunde inte vara ärlig och skyllde på massa skolarbete. Ringde upp S för att berätta, hon blev mer chockad än jag. Får se om Mr.T hör av sig till henne. Annars får väl vi vara varandras Valentines, vi är som ett gift par ändå haha ;)

Jag har kanske hittat mig en ny kk, får se vad som händer när han nu kommer hem från sitt jobb någonstans. Annars får man väl hitta någon ute ikväll - det var alldeles för längesen nu så jag tar snart första bästa hahaha!

Nu blir det samhälle puss gullungar

Kommentarer
Postat av: S

DU HAR INTE HITTAT DET!!!

2010-02-12 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0