Igång igen!

Har haft väldigt mycket att göra de senaste dagarna, samhllsarbete som skulle varit inlämnat i söndagsnatt blev uppskjutet då datorn hängde sig när jag höll på att skriva den sista sidan. PANIK ! fick göra om och lämnade in det dagen efter. Projektarbetet tar tid och jag tror knappt att jag kommer hinna bli färdig :( Måste börja skriva slutrapporten... måste göra det idag. AHHHH massor att göra, för lite tid. Skulle varit hos Shrinken idag men det blev inställt för hon var sjuk. Måste berätta om lördagen också.

I lördags när vi vfar hos I och hälsade på så skulle vi festa, och vi festade och hade skitkul i deras lägenhet. Vi blev helt plötsligt 15 pers och tillslut kom grannarna och klagade - Fine för vi skulle ändå dra vidare. Vi skulle egentligen in på Platå? men vi visste inte om vi stod på listan så vi drog tilll pictures? istället. Skit ballt ställe med lugn och cool bar där uppe och nere i källaren värsta discostället, Dit drar jag gärna igen om jag nu ska till Linköping ;) Efter ett tag och en vinare i kroppen senare så dansar jag och S och får för oss att busa lite, ja vi blir lite wild and crazy som man kan bli på fyllan... Iallafall så dansar vi in oss bland några killar och upp på någon form av plattform, vi är helt inne i allt och har skit kul och för att chocka killarna så börjar vi hångla mitt på dansgolvet och jag tror inte att jag har sett mer chockade miner än de jag såg på de där killarna. Inga äckelminer utan mer fortsätt hångla miner haha. Vi tycker det är skit kul, men sen blir det för varmt så vi går upp och röker istället. Ett tag senare så hittar S en pojkvän så hon sitter med honom i en eveighet, jag dansar vidare med dansbrudarna. Fulla och glada drar vi sen därifrån och tar en taxi till deras lägenhet, vi får skjuts ÄNDA till dörren - riktigt skönt då vi hade ont i fötterna. I:s fötter var så svullna så de stack ut genom skorna stackaren :(. När vi väl var innaför dörren blev det nattamat för hela slanten och skvaller om kvällens händelser.

Därefter däckade vi alla ganska skönt i sängen och jag vaknade till städande flickor dagen efter - en aning bakfull.

Kommentarer
Postat av: S

I kissed a girl and I liked it.....

2010-02-11 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0