Linköping

Idag ska jag och min vän S åka och hälsa på vår pluggande vän I i Linköping. En resa som tar ungefär 3 timmar med tåg.. 3 TIMMAR, det är lång tid. Jag får väl passa på att plugga på vägen upp så jag har det fixat tills jag kommer hem på söndag kväll.

Vad ska vi tre göra då? Först så kommer vi käka middag ikväll, snacka skit som vanligt om allt som I har missat nere i skåneland, sen ska vi få se hur I bor för första gången och det ska bli riktigt roligt. Längtar som fasen efter att träffa I det var över en månad sen man såg den lilla skiten nu :(  Men jag och S kommer ha roligt påväg upp för vi har alltid massor att snacka om även om vi pratar med varandra typ 3 ggr per dag haha, vilka skvallerkärringar vi är ;)

Kanske inte kommer kunna uppdatera i helgen, får se hur mycket vi har att göra. blir ju party på lördag så då kommer jag antagligen vara full och bakis som fan på söndag.

Trevlig fyllehelg på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0