Sjukling

Inte nog med att jag bara har några få dagar kvar att göra klart mitt projektarbete, nu så har jag gått och blivivit sjuk också - eller fått någon form av förkylning med värsta hostan. Väldigt irriterande tycker jag. Tror fan inte att jag kommer hinna bli färdig med baren, rätt mycket kvar att plåta och jag har i prncip bara idag och imorgon på mig att göra den klar :/ PANIK!

Trot eller ej men Mr. M hörde av sig igår trots vårt bråk i helgen. Jag som trodde att jag skullle slippa honom nu, men nahe tydligen inte. Han vill väl inte ge upp eller något, jag som bara tycker han är fjantig nu. Vill träffa J igen, men han är iväg och jobbar och kommer inte hem fören til helgen :(

Men till helgen blir det BARBIE fest, ska bli riktigt roligt med ett lite annorlunda tema. Sen är det ju ännu roligare att det är jag som har kommit på idén och ska ha festen. KAnske blir utgång kanske inte? Vad vill ni kära vänner? Har massor att göra i skolan, fan kan det inte vara sommar så jag kan ta studenten nu? Eller ialla fall de sista veckorna så man slipper all skolångest och bara kan ägna sig åt att supa i några veckor haha ;)

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0