SNÖ

Den som säger att snöskottning inte är bra träning är fan ta mig dum i huvudet, jag har aldrig varit ute i kyla och svettats så mycket som jag gjort idag. Riktigt jobbigt, hela kroppen fick jobba. Kändes ganska rejält i axlarna efter träningen igår med.

Efter en vecka med stress och slit med mitt projektarbete var det nog inte så konstigt att jag somnade (däckade) framför tv:n halv 9 igårkväll - haha vilken fredagkväll. Fick dock lite nattligt besök vid halv 3, blev lite hångel men sen fick han dra - snacka om att han blev snopen.

Ikväll blir det PARTY, fest hos mig med Barbietema antagligen utgång efteråt. Allt ska vara rosa och flickigt, köpte en knallrosa volangkjol igår på HM och massor grejer jag ska dekorera bordet med till ikväll. Självklart så blir det mat oc självklart ska jag ha rosa nudlar - vad annars liksom ;) Hoppas kvällen blir helskön, ska ner och göra en barbielåt lista på spotify nu.

Tjingeling puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0