Blogga igen

nej nu får jag väl ta tummen ur röven och börja blogga igen , det tog ju mycket mer tid än vad jag trodde. men men så är livet och klart man måste uppdatera så ens vänner har något att göra på varedagarna ;) hehe. Nej men igår blev det filmmys med Sarah, bjöd hit de andra tjejorna men alla bangade eller valde att inte svara, blir inte förvånad tråkigt att folk bara glider isär.

Ikväll blir det fest, kan ju inte sitta hemma en hel helg heller, precis vad S sa igår. Känns riktigt skönt att våren är påväg eller iallafall att solen är uppe och värmer våra frusna kroppar. Var inne i stan med Daddy och han köpte ny VÅRcider till mig, hur glad blev man inte då ? ;) Köpte även lite smink till mig själv för mitt presentkort på Parelle, tog en jäkla tid innan jag änvände det. Men det var väldigt behövligt just nu!

HAHA har ju även kört igång med min jordnötssmörsdiet, fy fan vad man blir mätt fort - det är helt sjukt. Efter 3 teskedar är magen full, får se om en vecka om jag minskat något i vikt och cm. Får hålla er uppdaterade om hur det går, men ifall vår våg nu stämmer så hade jag redan tappat 1,5 kilo. GÖTT.

FYLLA IKVÄLL, känner att det kommer blir en bra kväll men det blir det alltid med Sarah. Det är rätt sjukt egentligen att det bara behövs en enda person för att man ska trivas och må bra och för att man ska ha riktigt jäkla kul. Vi lär väl få våra fjortisfasoner ikväll igen som vanligt.


Om ni ska ut så sup för mig med PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0