?

Jag känner mig väldigt förvirrad, allting snurrar runt i min skalle och jag blir inte riktigt klok på mig själv och mina känslor. Jag känner mig ensam, sårbar, lost. Det värsta är att jag inte vet hur jag ska göra eller hur jag ska bete mig, jag önskar att allt vore som förr och att jag bara kunde må bra eller känna mig glad en stund - just nu känns det minsta lilla jag gör som en kraftansträngning. Känner knappt för att prata med folk och känner mig allmänt osocial:/ förhoppningsvis bara en känsla som övergår väldigt snart!

Blev faktiskt glad en liten stund idag, fick ett mejl som betydde något otroligt mycket för mig - de är de små sakerna som räknas. Små små steg i rätt riktning iallafall.

Gick väldigt bra på jobbet/praktiken idag, slapp att vara på vinden och fick vara nere och insttallera spisfläktar med N.E istället. Det gick väldigt bra och vi hann nästan bli klara men jag får göra klart det sista imorgon :) Stack bort och körde armar på gymmet, kändes skönt. Sen ringde bex och frågade hur det var med mig, snackade lite med henne och sen körde jag inom boxningen bara för att säga hej och hälsa på folket:) riktigt kul att se alla igen. Tyvärr så har väldigt många slutat men vad ska man göra?

Morgondagens schema: Praktik, läkaren, träning?, plugga, sova

mmmbop låten blir man lite happy av iallfall ;)

http://www.youtube.com/watch?v=NHozn0YXAeE&feature=fvst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0