Fan?

Jag skulle bli bättre på det här, att uppdatera och sånt men det känns som att livet inte gör sig rätt för mig just nu. Allt som kan gå fel går fel och allt jag vill göra bra går skit. Även om jag vill och försöker så leder det till dåliga beslut och misstag som jag bara ångrar. Även om folk säger åt mig att jag inte har rätt att vara ledsen för vissa saker och att jag har mig själv att skylla - vilket jag har så vet det inget. Det jag gör är för att ta bort smärtan som jag känner, allt som anses vara fel och som gör mig horig/slampig och allt annat som skolkning och skit, det har en orsak som jag inte orkar/kan förklara då det gör mig för ledsen. Jag klarar inte av att öppna upp mig för de jag älskar, jag är så jävla rädd att få skit tillbaka och för att bli sårad. Alla känslor som jag har bara väller upp inombords och gör så ont så jag ibland tror att jag ska dö.

De kväver mig och det enda som fick mig att känna lite glädje och lycka var stunden jag hade med J, även om allt som händer runt omkring honom gör ondare så skulle jag kunna döda för fler sådana stunder med honom. Allt som har snurrat bara försvann den där lilla stunden, folk tycker jag är knäpp och kanj inte förstå varför jag gör som jag gör och vad jag ser i honom. Ibland så kan inte inte heller föstå det, för jag kan inte förklara vad det är som gör att jag vill ha honom. Antagligen är det känslan jag får av att vara med honom, lyckan jag känner för den stunden.

Nej nu ska jag inte fortsätta tjata mer om mitt miserabla liv, vill bara tacka mina underbara vänner som ställer upp fast jag kan bete mig som ett svin och baar tjata om hur fel allting är! Stort tack till er, även om jag inte visar det så älskar jag er!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0