Förvirrad

Känner mig helt efter i hjärnan idag , inget funkar och jag har sovit bort hela dagen men jag är fortfarande trött. Går runt i en ursnygg pyamas också - NOT, jag känner mig verkligen SÅ fräsch just nu. Kom precis på att jag har prov i religon imorgon med, FAN sa jag. KOmmer aldrig att komma ihåg det så som jag känner mig just nu. Tankarna bara snurrar i huvudet och jag skulle nog bäst behöva en riktigt kalldusch för att vakna till liv igen, eller kanske en riktigt hård tränare som bara skriker åt mig, kanske som Jillian i Biggest Loser. Då skulle nog hjärnan få sig en liten chock och sakta komma tillbaka till verkligheten.

Gårkvällen var väldigt kul , tills vi kom in på banken. Både jag och S blev ganska packade, förfesten var ball och vi hade allmänt roligt förutom att vi fick stå ute i kylan och vänbat på att cia och jeppe skulle bråka klart därinne. Fick mig en utskällning av Cia med för jag bankade på dörren haha, inget mer med det senare då hon körde oss in till stan och vi drog bort mot baken i en jäkla kyla. Där inne var allt rätt lugnt tills jag stöter ihop med exet, och ja jag kan verkligen förstå varför ahn inte ville att jag skulle följa med honom ut när vi var tillsammans, för som han hordansade - det var fan sjukt. Jag som verkligen trodde att jag var över honom men det stack riktigt hårt i hjärtat att se honom dansa så med andra brudar - även om det bara var hans vänner. Så kvällen hade helt klart kunnat vara bättre.

Nästa helg blir vit (ser ut så i nuläget iallafall) Det kan ju säkert ändras i sista stund - precis som det brukar haha. Nej men det funkar inte att supa varje helg längre, det har bränt bort en hel del hjärnceller känner jag, kanske däröfr som jag är så förvirrad haha? Nej men ska jag köra fullt ut med dieten så är det väl lika bra att göra det ordentligt, på tal om det så måste vår våg vara riktigt sjuk för enligt den så ska jag ha tappat 2,5 kilo på 3 dagar men det kan väl inte stämma? Mamma sa att det var en glädjevåg och jag kan inte annat än hålla med haha.

Nej men det blir väl en till måndagsskolkning då jag verkligen inte kommer att hinna lära mig allt till provet i mitt skick just nu, ska nog ta och sova bort några timmar till framför någon film eller nåt.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0