Träna

Idag var jag hemma , hann inte plugga till provet då jag var så jäkla trött idag så det blev ännu en skolkidag. Får väl ta tag i mitt liv snart. Har pluggat en del och ska skriva min berättelse i svenskan så jag har det gjort. Annars så har jag bara snackat med becka ett bra tag om livet i allmänhet haha, ska hem till henne på kaffe (té för mig) på ons eller tors.

Hade en jobbigt gårkväll, saknade j som fan så ringde upp han men han svarade inte så jag hade nästan somnat när han ringde upp mig igen och så snackade vi rätt länge och jag började gråta för jag kände mig ensam och för att jag saknade honom, eller någon överhuvudtaget. Han tyckte med att det var jobbigt men nu är det precis som om vi har bytt plats, förut så var det jag som var kall och hade gått vidare och inte verkade bry mig så mycket och då var han jätteledsen och hade inte kommit över mig och ringde hela tiden. Känns mycket värre att det ska vara tvärtom, får hoppas att tankarna blev utrensade igår. Måste hitta mig en myskille som man bara kan ringa när man känner sig ensam, speciellt på söndagar.

Ska snart in och träna, får ju ta bussen idag - väldigt ovanligt för att vara mig, ska se om broren med ska in så jag harf nån att träna med. Annras kanske S är där, han brukar vara det iförsig.

Happy day eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0