Tuffa tider

Var en riktigt jobbig dag idag på jobbet, trodde jag skulle svimma eller vad som helst vilken sekund som helst. Blev inte mer än 2 timmars sömn inatt så jag är riktigt slut nu. Skulle somna pladask om jag bara stängde ögonen. Men som allt annat tråkiugt så har jag en hel del läxa att ta igen så det är bara att ta och sätta sig och börja skriva det :( Tråkigt men sant. Så det blir inte någon sömn än på några timmar.

Imorgon ska jag göra en häftig sak, eller för mig är det häftigt iallafall. Har velat göra det här ett tag så det ska bli skönt att det äntligen går. Ni får kika in imorgon så får ni reda på vad det är ;)

Behövde riktigt mat idag så jag struntade i dieten och köpte en liten yoggi med musli till frukost och en kycklingsallad till lunch, behövde den energin idag men det verkar knappt ha hjälpt då jag känner mig helt matt. Blir lite förbannad för att jag inte hittat kamerasladden så att jag ska lägga in bilderna från kameran på datorn... den är bara helt väck och jag fattar inte vart den har tagit vägen.

Nu: Plugga

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-06 @ 23:31:24
URL: http:// www.denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0